Αλλαγή νοοτροπίας – εισιτηριοδιαφυγή

  

Δημοσιεύθηκε από τον/την: Ανώνυμος

Prepi n’alaksi i nootropia tou kosmou, i opia theori epitixia tis to na ksegela to kratos ke na to zimiono. Trantaxto paradigma to ti mou sinevi:

Perimeno st stasi gia na paro to trolley. Anigi i porta ke kateveni mia kyria pou protini na mou dosi to isitirio tis giati isxii akomi ki’etsi den tha xriasti n’akiroso to diko mou. Tin efxaristo ala arnoume giati exo to diko mou isitirio. Epimeni legontas oti to diko tis isxii akomi ke ksana-arnoume. Kani to stavro tis gia tin «aparadekti» stasi mou.

Tetia symperifora ine endiktiki mias nootropias pou prepi oposdipote n’alaksi gia na pai mprosta aftos o topos.

Σήμ.: Παρακαλούμε μην γράφετε greeklish.

Διαδωσέ το...
Posted in Γενική άποψη - γνώμη, Εισιτηριοδιαφυγή
35 comments on “Αλλαγή νοοτροπίας – εισιτηριοδιαφυγή
  1. Ο/Η Καποιος λέει:

    Εντυπωσιασμενε νομιζω το βρηκα. Αυτο που ειναι κατω απο ολα αυτα και σε ενοχλει.

    Δηλαδη αν παω στο σπιτι μιας γριας στον κατω οροφο και προσφερθω να της βαψω ΔΩΡΕΑΝ το σπιτι χωρις να ειμαι μπογιατζης? Να κανω δηλαδη κατι καταφανως παρανομο. Να κανω δουλεια μαστορα χωρις να ειμαι και χωρις να κολλησω ενσημα ΙΚΑ για επιχρισματα? Να κοψω τη δουλεια ενος εργαζομενου. Να ζημιωσω τα ταμεια? Οπως ξερεις δεν επιτρεπεται να μην κολλησεις ενσημα για πλακακια, χτισιμο κλπ ακομα και αν το εκανες ο ιδιος. Ποσο μαλλον για τριτον.

    Ειναι αυτο? Σε πετυχα? Θελεις να μου κολλησει η γρια ενσημο για να της φερω τα ψωνια απο το Βασιλοπουλο οταν πηγαινω για τα δικα μου?

    Να ντρεπομαι που δεν το κανω?

  2. Ο/Η Foititis λέει:

    Χρήστη «Κάποιος»:

    Όλες οι αντιπαραβολές σου είναι παραπλανητικές. Ο ΟΑΣΑ είναι μια εταιρία με έσοδα και έξοδα, όπως όλες. Δεν έρχονται τα έσοδα από τον ουρανό. Φυσικά, προσφέρει μια σημαντικότατη υπηρεσία και θα πρέπει να ελέγχεται ώστε να είναι προσβάσιμη από το σύνολο. Δεν παύει όμως να είναι εταιρία, έστω και κρατική.

    Την υπηρεσία που παράγει ο ΟΑΣΑ όπως όλα τα αγαθά και υπηρεσίες, ο κόσμος λοιπόν την αγοράζει γιατί υπάρχουν αντίστοιχα έξοδα. Τα λεφτά είναι ένα κομμάτι χαρτί από μόνα τους, όμως σαν χρήματα έχουν αξία γιατί αντιστοιχούν σε κάποιο αντίτιμο. Έτσι και το εισιτήριο. Άρα, το εισιτήριο δεν είναι το αγαθό, είναι το αντίτιμο της υπηρεσίας που αγοράζεις, σαν απόδειξη πληρωμής. Στο εξωτερικό δίνεις πχ κατευθείαν λεφτά στον οδηγό.
    Άρα, το επιχείρημά σου ότι δίνοντας το εισιτήριο είναι σα να δίνεις τα αποφάγια τυρόπιτας είναι λάνθασμένο. Η σωστή αντιπαραβολή είναι ότι πληρώνεις για μια τυρόπιτα στο ταμείο και μετά πας με την απόδειξη στον σερβιτόρο και απαιτείς να πάρεις δύο τυρόπιτες. Αυτό είναι κλεψιά. Γιατί στα εισιτήρια δεν θεωρείς ότι είναι; Μάλλον γιατί σε αυτή την περιπτωση κλέβεις το κράτος, και στην Ελλάδα αυτό θεωρείται μαγκιά.

    Αλλά δεν είναι απλά κλεψιά. Είναι και αδικία για δύο λόγους: α) αυτοί που είναι νόμιμοι και πληρώνουν είναι κορόιδα; β) αν ήταν όλοι νόμιμοι ίσως το εισιτήριο ήταν φθηνότερο.
    Μια αντιπαραβολή λιγότερο αστεία από τις δικές σου είναι η εξής: αφού έκανα που έκανα το διάβασμα εγώ για τις εξετάσεις, γιατί να διαβάσει και ο φίλος μου και να μην τον αφήσω να αντιγράψει; Αυτό όμως δεν είναι άδικο για τους υπόλοιπους που και διάβασαν και δεν αντιγράφουν και ίσως πάρουν μικρότερο βαθμό στηριζόμενοι μόνο στις δυνάμεις τους; Βλέπεις την αδικία τώρα προς το σύνολο; Παίρνει ένας το εισιτήριο και το χρησιμοποιούν δύο;

    Με λίγα λόγια, το είδος των επιχειρημάτων που χρησιμοποιείς στα παραπάνω 7-8 comments σου είναι εντελώς παραπλανητικά. Την ίδια τακτική ακολουθούν και οι πολιτικοί για να εντυπωσιάσουν, αλλά εσύ το κάνεις ακόμα λιγότερο επιτυχημένα και τα όσα γράφεις μου φαίνονται αστεία -μην το πάρεις προσωπικά λέω απλά τη γνώμη μου.

    Είναι αστείο από το να συζητάμε για την εισιτηριοδιαφυγή ξαφνικά να μιλάς για «γριούλες στη βροχή που δέχονται εισητίρια από ένα πιτσιρικά» (γριούλες; βροχή; πιτσιρικάς; τα βιολιά με λυπητερή μουσική πότε μπαίνουν στη σκηνή;;), η για ανθρώπους που σκίζουν τα ρούχα των φιλανθρωπιών. Τα όσα λες προφανώς και είναι σωστά, όμως είναι εκτός θέματος και εντελώς άκυρα με το τι συζητάμε τώρα, τα χρησιμοποιείς όμως για να ισχυροποιήσεις το επιχείρημά σου.
    Πόσο ανώριμο να μπερδέυεις την εξυπηρέτηση προς τον συνάνθρωπο με την κλεψιά προς το κράτος. Μπορείς να βρεις ελκυστικό επιχείρημα-αντιπαραβολή για κάθε γνώμη, το θέμα είναι να βρεις κάποιο λογικό επιχείρημα που να συνοδεύει τη γνώμη σου.

    Εν τέλει καλώς ή κακώς ζούμε σε μια κοινωνία με νόμους: γιατί κάποιος να πληρώνει εισιτήριο και όχι κάποιος άλλος; Ο νόμος πρέπει να είναι καθολικός, αλλιώς υπάρχει αδικία. Αν θες να είναι δωρεάν οι μετακινήσεις αυτό είναι άλλο θέμα, διεκδίκησέ το αν το θεωρείς σωστό (ψάξε να βρεις σε ποιές άλλες χώρες συμβαίνει αυτό…), αλλά όχι απ τη μία να θες νόμους και απ την άλλη να το θεωρείς μαγκιά να τους καταπατάς.

    Κι εγώ έχω μπει σε λεωφορεία χωρίς εισιτήριο. Αλλά το κάνω πολύ σπάνια και ΞΕΡΩ ότι κάνω παρανομία και ότι δεν είναι σωστό και αν με πιάσουν καλά να πάθω. Δε θα κάτσω να το δικαιολογήσω για να αισθανθω καλά με την πάρτη μου.

    Αν είσαι σωστός, πολέμα για φθηνότερη τιμή εισιτηρίου, ώστε να μη χρειάζονται κλεψιές. Με το να αρχίζεις ανάποδα όμως, κλέβοντας, οι τιμές θα ανεβαίνουν και έχεις ήδη χάσει, παίρνοντας στο λαιμό σου κι άλλους που δε φταίνε – και αυτό έχει επέκταση σε κάθε σχετικό ζήτημα, πχ φοροδιαφυγή.

  3. Ο/Η Καποιος λέει:

    Το κουπονι στην πιτσαρια ειναι προσωπικο, ονομαστικο. Δικαιουμαι να κανω την πιτσα οτι γουσταρω, ακομα και αν δεν την χρειαζομαι ολη. Να την δωσω και σε φιλο.
    Η Τιβι στο σπιτι μου ειναι προσωπικη. Την πληρωνει ονομαστικα η οικογενεια μου. Παρολα αυτα, αν βαρεθω και παω σε αλλο δωματιο, μπορει να δει καποιος αλλος εκει που εγω επιλεγω και του παραχωρω τη θεση μου.
    Το εισητηριο μου στο λεωφορειο ομως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΔΕΝ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ. Δηλαδη για να στο κανω λιανα, οταν δηθεν με βλεπεις να δινω ενα εισητηριο σε εναν αλλο, δεν ξερεις αν το δινω η αν το παιρνω. Δεν ξερεις αν του επεσε και του το επιστρεφω. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΕΜΕ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΟ.
    Και κουραστικα. Θελω να κατεβω. Ομως εχω «προκρατησει» και «προπληρωσει» για «ωρα ακομα» μια θεση στο δημοσιο συγκοινωνιακο δικτυο. Που δεν εχει ονομα. Γιατι δεν μπορω να την διαθεσω οπως την πιτσα η την τιβι? Η οταν αγορασω μια μπλουζα. Αναγραφει το ονομα ΜΟΥ η αποδειξη. Τιποτα ομως δεν με εμποδιζει να την δωσω για οσο και οπου θελω.

    Εσυ τα εχεις μπερδεψει φιλε. Ειναι ενα προιον/υπηρεσια και αυτο. Μη επωνυμο. Αν το θες επωνυμο και ονομαστικο καντο. Ας αναγραφει το ονομα μου, πανω. Οπως το ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟ εισητηριο. Οπως το ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ. Οπως η ΣΥΝΔΡΟΜΗ.

    Μαλιστα, επειδη σιγουρα δεν ξερεις τι σου γινεται, αντιγραφω σε ελευθερη μεταφραση απο το ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ licensing και μαλιστα ετησιο των 450 ευρω ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ.
    Το ΑΙΤΗΣΑΙ ειτε ανωνυμα και αν το χασεις το χασες, αλλα μπορει να το χρησιμοποιει οποιος θελει.
    η το ΑΙΤΗΣΑΙ ονομαστικα, αναγραφει το ονομα σου και αν το χασεις στο αντικαθισταν μετα απο αιτηση απωλειας σου, αλλα δεν μεταβιβαζεται (φυσικα).
    Ολα τα αλλα τριχες.
    ΤΟ κανονικο φυσιολογικο εισητηριο ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΟ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΧΩΡΟ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ! Δεν μας πειθεις οτι ειναι δικο σου. Μεχρι και εγω μπορω να ισχυριστω οτι ειναι δικο μου. Και η γρια απεναντι οτι της το πηρες η στο χαρισε.

  4. Ο/Η Καποιος λέει:

    Εχασα ενα εισητηριο του Μετρο. Ειναι δικο μου. Δικο μου. Δικο μου. Δε μπορει να το χρησιμοποιησει κανεις ακομα και αν το βρηκε. Γκολουμ. Γκολουμ. Μαι πρεσιους. Ακουτε? Το λεει. Νιωστε το. Νατο! Ονομαστικο. Το λεει το ονομα μου. Ακουστε. Το λεει. Προσωπικο Εισητηριο. Γκολουμ. Γκολουμ. Ολοι θελετε να κλεψετε το μαι πρεσιους.

  5. Ο/Η Καποιος λέει:

    Ακολουθω το σεναριο του Φοιτητη: Μπηκα σε Λεωφορειο. Πληρωσα στον οδηγο. Πηρα εισητηριο. Κατεβηκα. Μπηκα Μετρο. Ελεγχος.
    Πως ξερει ο ελεγκτης αν εγω ημουν αυτος που μπηκε στο Λεωφορειο και πληρωσε? Τι προσωπικο και κουραφεξαλα? Πρεπει να με θυμαται ο οδηγος? Θα κανουμε cross check, stand in line, να με αναγνωρισει μεταξυ υποπτων σα το CSI?
    Και δεν ξερω που στο εξωτερικο πηγαινεις, αλλα ακομα και στη χρεωκοπημενη ελλαδα, το 90% των εισητηριων ειναι στα μηχανηματα αυτοματα, η στα περιπτερα. Δηλαδη θα ορκιστει ο περιπτερας για τον ιδιοκτητη? Πως επαληθευεται η δηλωση περι αληθινου ιδιοκτητη του εισητηριου ? Γιατι αν αυτη δεν ειναι αποδειξιμη με ενα συμβολαιο πανω στο serial number, μια αποδειξη, μια καρτα με φωτογραφια σου, μια εκτυπωση του ονοματος σου ΚΑΤΙ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ, η επωνυμια/ιδιοκτησια ειναι μονο στο μυαλο σου. Ακους φωνες λαικοτερα.

  6. Ο/Η Καποιος λέει:

    Προτεινω να ειναι τα πραγματα προσωπικα αλλα οχι ονομαστικα, με ορκο. Δηλαδη θα ορκιζεσαι σε κατι ισχυρο πχ στον Γιαραμπι η στον Κθουλου οτι το εισητηριο πριν 20 λεπτα «το ειχες εσυ και κανεις πριν απο σενα, so help me god». «I do». Μετα απο αυτο βεβαια, αν εχεις πει ψεμματα, ο Θεος να σε φυλαει απο την εκδικηση Του. Διοτι εδω κατω μπορει κανεις να μην μπορει να σου πει τιποτα, παρα μονο «εισαι κακο νινι, αυτο το χαρτονακι επρεπε να το φυλας στο στερνο σου και να μη το δωσεις σε κανενα, σα την παρθενια γεροντοκορης», αλλα ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ, οταν πας Αυτος θα Ξερει οτι πηρες εισητηριο αλλου. Και η τιμωρια θα ειναι σα να δαγκωσες απο ξενη τυροπιτα, σαν να σου χαρισαν ξενο CD και ακομα χειροτερη.
    Ο Θεος να μας φυλαει, μπλεκουμε με πραγματα πολυ επικινδυνα κει πανω…

  7. Ο/Η Κάποιος λέει:

    Απο το site toy ΟΑΣΑ για τα εισητήρια
    http://www.oasa.gr/content.php?id=komgen
    «Τονίζεται ότι το εισιτήριο εφόσον έχει επικυρωθεί είναι αυστηρά προσωπικό. Η μεταβίβαση επί πληρωμή ή δωρεάν ενός επικυρωμένου ενιαίου εισιτηρίου από τον έναν επιβάτη στον άλλον, ή η χρήση ενός ήδη επικυρωμένου εισιτηρίου από άλλον επιβάτη είναι παράνομη και αντίκειται στους Γενικούς Όρους Μεταφοράς, καθότι το μεταβιβαζόμενο εισιτήριο δεν αποτελεί πλέον έγκυρο τίτλο μεταφοράς.»

  8. Ο/Η G.A λέει:

    @Καποιος

    Σταμάτα ρε φιλε το σπαμ. Μας τα έκανες καρπούζια με τις βλακείες που λες.

    Άντε καλά, έχεις δίκιο. Το να κλέβεις είναι ηθικό, αι γεια τώρα.

  9. Ο/Η Καποιος λέει:

    Ε αυτο λεμε, οτι ειναι ψαρωμα ρε μανα μου. Εφοσον εχει επικυρωθει απο ποιον? Πως μπορουν να ξερουν? Δηλαδη το επικυρωνεις τωρα, πινεις καφε 1 ωρα. Μπαινεις ξανα. Που στο διαλο να ξερουν οτι εισαι ο ιδιος? Και σημασια δωσε στο ΠΛΕΟΝ.Δεν αποτελει ΠΛΕΟΝ. Ηταν μεταβιβαζομενο. ΓΙαυτο και ανωνυμο. Απλα σκεφτηκαν οτι αν πουνε οτι πια «μην το δινεις σε αλλους, πλεον δε πρεπει» το καθιστα ως πραξη παρανομη. Χωρις φυσικα να μπορουν ουτε να στο επιβαλλουν, ουτε να το αποδειξουν, ουτε να το ελεγξουν, ουτε να σε τιμωρησουν για αυτο. Αφου και να στο δωσω μπροστα τους «να παρε το» δεν μπορει κανεις να πει οτι δεν ηταν δικο σου και στο κουβαλαγα γιατι σου πεσε.
    Δεν ειναι κλοπη παρτε το χαμπαρι. Τι εχετε παθει, στην προσπαθεια σας να γινετε νομιμοι (τοσο μακρια που απειχατε απο αυτο) τα εχετε μπλεξει και τα θεωρειτε ολα ισωμα. Δεν ειναι σα να παρκαρεις στο πεζοδρομιο η σα το να πλενεις το αμαξι σου Κυριακη δημοσια που αποτελει κινδυνο η σαν το να πετας την γοπα στην παραλια η σαν το να λες το φιλο σου μ@λακα δημοσια η το να μουτζωνεις η το να παιρνεις στο σχολειο τυροπιτα χωρις αποδειξη. Αυτα ειναι ΠΑΡΑΝΟΜΑ. Το εισητηριο ρε καψεροι οχι γιατι δεν αναγραφει λεμε ονομα.

  10. Ο/Η Καποιος λέει:

    G. A. Βαλε καμια ταινια απο αυτες που κατεβαζεις η κανα πειρατικο CD στα σπασμενα windows σου να χαλαρωσεις αγορι μου γιατι ξανοιγεσαι και θα κρυολογησεις με τα εισητηρια που μπλεκεις και αλλαξε το ringtone σου στο κινητο με κανα απο mp3 που δεν εχεις πληρωσει να γουσταρεις και αστα αλλα.

Γράψτε απάντηση στο Vagelis K Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

*


*

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Η γνώμη σας

Κατάργηση της μονιμότητας στο δημόσιο.

  • Συμφωνώ (81%, 558 Votes)
  • Διαφωνώ (19%, 135 Votes)

Total Voters: 693

Loading ... Loading ...
Πρόσφατα σχόλια